OSOBNÍ TRÉNINK

JSI PŘIPRAVEN NA ZMĚNU?!

SEZNAMTE SE S NAŠIMI OSOBNÍMI TRENÉRY

LUKÁŠ KOLÁŘ

  • Sportovní příprava
  • Silový trénink
  • Tvarování těla
  • trénink s železem

Věřím v kombinaci tréninků s vlastní váhou a základních cviků s činkami. Každý se může tréninkem bavit a posunout dále ke svému cíli, at už je jakýkoli. Výmluvy můžeš mít kdykoli, výsledky jen když budeš opravdu chtít.

HELENA MÍŠOVÁ

  • Core trénink
  • Jóga
  • Bosu
  • TRX

Když jsem vyrůstala, pohyb byl součástí každodenního života. Taška do kouta a ven. Kolo, brusle, stromy, žilo se venku, pohybem s kamarády.Vše pokračovalo na základní sportovní škole v sousedství Slavie, kde jsem několik let závodila v běhu se sešívaným dresem. Po střední mě uchvátilo na 10 let karate. Život v pohybu je moje motto, kterého se už pěknou řádku let, držím.Trénuji 16 let, je to práce, která mě naplňuje. Práce s lidmi, kteří mají rádi pohyb a chtějí si udržet tělo funkční v každém věku.

ROMAN KLADIVO

  • Pohybová diagnostika
  • Záda bez bolestí
  • Trénink v malých skupinkách
  • Kettlebell

Roman je osobní trenér a mezinárodně certifikovaný instruktor systémů Functional Movement Screen, Ground Force Method a Flexible Steel. Neustále se sám vzdělává a aktivně se účastní kurzů pod vedením největších osobností silově kondičního tréninku a rehabilitace u nás i ve světě.
Jako trenér se specializuje na funkční trénink a zdravotní stránku cvičení. Svým klientům pomáhá od bolestí zad a učí je, jak se hýbat lépe, s větší mobilitou, kontrolou a silou, a jak minimalizovat riziko zranění ve sportu i běžném životě.

RENATA ČERMÁKOVÁ

  • Funkční trénink
  • Sportovní příprava
  • Budování svalů
  • Triatlon
  • Silový trénink

Jako malá jsem závodně běžkovala. Teď jsem velká máma dvou kluků a zdravotní sestřička. Pohyb mě baví, tak jsem se k němu vrátila a začla trénovat i ostatní. Letos jsem ujela svůj první 1/2 ironman. Snažím sve strhnout nadšením pro pohyb všechny kolem sebe. V posilovně jsem začínala jako klietnt s otázkou: "Co tu vlastně dělám? Jsem tu dobře?" Dnes už vím. Jsem!

TOMÁŠ KALÍK

  • Sportovní příprava
  • TRX
  • Funkční trénink
  • Core
  • Bosu

Spíše než na výkony se orientuji na výsledky. V mých trénincích se nezvedají kila. U mě se ztrácí. Soustředím se na trénink specifického pohybu a redukci hmotnosti. Také se zaměřuji na trénink golfistů a tréninky pro lidi s bolestmi zad.

ANDREA KOCMANOVÁ

  • Budování svalů
  • Crossfit
  • Core
  • Kondiční trénink

Vítězka soutěže Aerobic Master Class

Jsem crossfiťačka a bývalá dlouholetá tanečnice společenských tanců, vítězka soutěže Aerobic Master Class. Ve svém tréninku beru inspiraci z crossfitu, kterou dále aplikuji do cviků s klienty. Zaměřuji se na sílu, dynamiku a výbušnost, přičemž používám zejména funkční zónu a vybavení jako jsou vesla, olympijské osy, boxy, švihadla nebo hrazdu. Cílem je zpevnit tělo, zlepšit kondici a podpořit svalový růst.

JAKUB ZAFER

  • Budování svalů
  • Rozvoj síly
  • Redukce tuku
  • Příprava sportovců
  • Maximalizace výkonností

V trénincích využívám prvky vzpírání, kulturistiky, gymnastiky, kalisteniky či strongman disciplíny. Z jednotlivých disciplín se snažím aplikovat to nejefektivnější vzhledem k cílům jedince. Ať jde o podání maximálního výkonu, silový rozvoj, nárůst svalové hmoty nebo také snížení tukové tkáně. Tréninky jsou vhodné jak pro běžnou populaci tak výkonnostní sportovce.

Mgr. VERONIKA FOTROVÁ

  • Budování svalů
  • Bikini fitness
  • Kruhový trénink
  • Tvarování těla
  • Silový trénink

Již od předškolního věku jsem se věnovala sportovní gymnastice, klasickému tanci a pohybu celkově. Po prvním stupni základní školy zvítězil balet a dostala jsem možnost vyzkoušet si 4 roky studia na taneční konzervatoři. Zkušenost to byla nezapomenutelná, denní dril, pokora a kázeň.

Avšak se z baletky stala právnička, věnující se ve svém volném čase fitness a tanci. Na jaře 2016 jsem si dosavadní práci na svém těle šla otestovat na soutěž v bikiny fitness. Což nepřineslo žádné medailové úspěchy, ale obrovské povědomí o tom, jak mé tělo funguje a co jaké veškeré úsilí za tímto sportem je. Především, co se stravy a reakce těla na ni týče.

Těšit se na Vás také budu na své skupinové lekci, věnované nejen pro ženám – Problémové partie, která bude probíhat formou kruhových tréninků se zaměřením právě na zadeček, bříško, stehna a ruce.

MIROSLAV KOLENYAK, DiS.

  • Vyvaruješ se chybám při cvičení nebo stravování
  • Dostaneš souvislé a pochopitelné vysvětlení
  • Přeskočíš dlouholetou fázi „pokus – omyl“ a ušetříš čas i peníze
  • Vytěžíš ze svého úsilí více a za kratší dobu

Mr. Best Body Universe men 2013

Pohyb a sport je to, pro co jsem zapálený už od dětství. Výsledkem prvních zkušeností s „posilováním“ pro mě byl zánět šlach po tom, co jsem se pokoušel zvedat vše co mi přišlo pod ruku. Ale i přesto, že jsem dělal špatně snad vše, co šlo, mě to silně chytlo! Postupně jsem si utvářel nový životní styl, který mě provázel už ve všech nadcházejících etapách. I když jsem třeba vždy neměl dobré podmínky pro fitness životní styl, tak jsem vždy hledal cesty.

Osobní trénink pod mým vedením není pouze hodina cvičení. Je to zdroj informací a praxe, ze kterých budeš čerpat už vždy!

LENKA MYSLIVCOVÁ

  • Bikini fitness
  • Silový trénink
  • Tvarování postavy
  • Problémové partie
  • Budování svalů

Mistryně Čech v bikiny fitness 2016

Již od mala jsem měla ke sportu velmi blízko. Vyzkoušela jsem plnou řadu aktivit přes balet, břišní tance, závodní plavání až po vrcholovou atletiku a později i kruhové tréninky. Posilování a zdravá vyvážená strava se stala mou denní rutinou a vášní. Postupně mi lidi začali psát o rady a já jim chtěla hrozně moc pomoct k vysněné postavě. Začala jsem se o tento životní styl více zajímat, sbírat vědomosti ze všech stran a nyní jsem se stala osobní trenérkou.
Chcete zpevnit svaly? Zvýšit sílu a trochu se vytvarovat?
Líbil by se vám pevný zadeček a štíhlá stehna? Nebo jen ploché bříško?
Máte zájem o sestavení jídelníčku na míru?
Chcete se cítit lépe jak po fyzické tak po psychické stránce?
Obraťte se na mě a změňte svůj život k lepšímu, s radostí vám pomůžu.

,,Člověk musí opustit svoji komfortní zónu, aby se v životě posunul a šel vstříc vysněné budoucnosti.“

PETR DVOŘÁK

  • Sportovní příprava mládeže
  • Core trenink
  • Rehabilitační cvičení
  • Kondiční trénink

Začni s pohybem zdravě a přirozeně.Ať už je tvůj cíl zhubnout nebo se jen cítit dobře vždy je dúležité cvičit s rozumem.Mým úkolem je tě to naučit.Zdravá záda,zdravý pohyb,kondice a redukce budou výsledkem naší společné práce.

TOP